Kosmetologia Pielęgnacyjna

Medycyna Estetyczna

Urządzenia

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiażemy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu.

Wygładzanie zmarszczek
Preparat do wygładzenia zmarszczek pochodzi z rodziny preparatów powstających na bazie toksyny botulinowej typu A. Toksyna botulinowa to preparat stosowany głównie do likwidacji zmarszczek mimicznych. Mechanizm działania polega na blokowaniu połączeń nerwowo-mięśniowych w tkankach, przez co uzyskujemy rozluźnienie mięśni mimicznych i wygładzenie skóry. Zabieg nie trwa długo i polega na wstrzyknięciu preparatu w określone części mięśnia mimicznego za pomocą cienkiej igiełki. Tego samego dnia można bez żadnych przeszkód wrócić do pracy i codziennych czynności.

Zabieg powoduje, że skóra jest bardziej elastyczna. Znaczne wygładzenie zmarszczek widoczne jest już po 2-3 dniach. Pełen efekt osiąga się około 2 tygodnie, utrzymuje się on od 4-6 miesięcy. Potem należy ponowić kurację. Każdy następy zabieg przedłuża czas wygładzenia zmarszczek jest stosowany do:

Zastosowanie
- redukcji zmarszczek wokół ust
- redukcji poziomych linii na czole
- redukcji zmarszczek między brwiami
- redukcji zmarszczek w okolicach oczu
- redukcji zmarszczek w okolicach szyi
- redukcji zmarszczek w okolicach brody
- redukcji bruzd nosowo-wargowych

Przeciwwskazania do zabiegu
- choroby neurologiczne przebiegające z zajęciem mięśni
- miastenia gravis